Pages

Sunday 8 January 2012

Berita Tergempar!

Bismillah. 
Assalamu'alaikum wbt.


Takde lah gempar mana pun. 
Berikut adalah keputusan pilihanraya organisasi batch sesi 2012/2013
Ahli Majlis Tertinggi (AMT)


Ketua Batch : Muhammad Faris bin Zulkifli 

Timbalan Ketua Batch : Nurul Widad bt Shukri

Setiausaha : Muhammad Ikhwan bin Zubir

Timbalan Setiausaha : Ain Syamimi bt Abd Halim

Bendahari : Ahmad Wafi bin Hasbullah

Timbalan Bendahari : Nurul Iman bt Zulkefli



# Kan dah kata anak-anak pakcik Zulkifli ni mantap mantap. harhar




Ucapan Ketua Batch - 
Assalamualaikum w.b.t. Firstly, saya minta maaf sebab saya sedang mengalami sedikit "shock" kerana ini adalah pengalaman pertama saya.. btw, saya faham setiap perkara yang ALLAH tentukan untuk kita semua adalah yang terbaik dan insyaALLAH ada hikmahNYA.insyaALLAH saya akan buat yang terbaik yang saya mampu.. dan saya juga memohon sokongan dan tunjuk ajar dari sahabat-sahabat semua.. tak bermakna saya di atas saya tak boleh ditegur dsb.. dan please jangan pandang saya sebagai ketua batch tapi pandanglah saya sebagai sahabat anda semua. Lastly, syukran kepada semua yang mengundi saya dan tak pernah jemu memberikan kata-kata semangat. wallahua'lam. :) 


Dan tak lupa juga, Terima kasih banyak banyak kepada bos KiTT 2010, Irhamni Rahman Zubir, yang banyak bersusah payah melayan kerenah kami. Even 3 bulan je. Anda tetap ketua kami walau apa sekali pun. (Terharu tak?)


Tahniah dan takziah kepada calon yang menang bertanding. Ingat! Amanah yang kita pegang tu..Allah persoalkan tanggungjawab dan amanah kita di hari akhirat kelak. Jangan ingat itu populariti semata-mata. Amanah itu berat. Be a good leader.


Ciao dulu. Wassalam~

2 comments: