Pages

Wednesday 7 September 2011

Selamat Datang

Assalamualaikum.

Pada hari bersejarah ni lahirlah blog batch kite yang ermm baru ni. Harap semua orang akan appreciate this blog. Boleh jadi tempat meluah perasaan (err), boleh jadi tempat nak jemput datang open house, kenduri, rewang, kerja kahwin (kerja kursus, kerja rumah tolong buat sendiri),  boleh jadi tempat nak kongsi tazkirah, memberi info tentang Alexandria, negeri kesayangan kita dan ape-ape lah lagi.

Ikut suka hati. Tulis ni perkara yang mudah (kalau kita mudahkan dia) dan kite bertanggungjawab atas tulisan kita. Harapnye mike semua boleh tulis dengan bahasa yang mudah difahami dan enak dibaca. Alah tak kisahla. Yang penting, ikutlah turn masing-masing. Aku janji aku baca setiap entry yang masuk dalam blog ni. Tak kire la hujan ribut melanda, aku tetap akan baca selagi internet connection masih ada.

Ok la, aku tak boleh dibagi blog dan keyboard sebab aku akan mencoret dan menconteng dengan lebih ganas. So eloklah aku rentikan semua ni kat sini.

Selamat menulis kawan-kawan. Bak kate Miss Halimatun, ''I like new and fresh idea from my students.''


by Kakak Jem. 

6 comments:

  1. wehhh..hahah..akk jem je la yg tulis..akk jem tulis boleh bg org gelak la!well done bebeh!

    ReplyDelete
  2. Kakak Jem: yg penting keikhlasan. =)

    ReplyDelete
  3. wow, a good blog with a good humor n introduction.....i think sis jem je la write in this blog with bro faisal..

    ReplyDelete
  4. no. i wanna read from you soon too bro spiderman. it will be nice reading my friend's note and idea and story. isn't it?

    ReplyDelete
  5. teruskan ye adik2..akak akan terus beri sokongan

    ReplyDelete
  6. tq kak anon!msih dalam pembikinan lagi blog ni~=)

    ReplyDelete